Cum comand, plata

cum comand, plata

Cum comand

Comanda serviciilor si produselor se poate realiza prin email : contact@coned.ro

Pentru a efectua o comanda prin email, pregatiti-va lista de produse pentru cumparare si transmiteti-o la email-ul afisat la sectiunea CONTACT  ( email : contact@coned.ro ) . Trebuie sa specificati in comanda datele cumparatorului (denumire, cod fiscal, nr. Registrul Comertului, adresa, datele de contact, numele si prenumele persoanei de contact)  la care se va trimite coletul cu produse.

Persoana noastra de contact va raspunde email-ului D-vs. si va transmite factura / factura proforma (scan prin email ) pentru efectuarea platii. Se vor cere confirmari privind selectarea produselor, astfel ne vom asigura ca nu vor aparea confuzii. Dupa efectuarea si confirmarea platii se vor trimite produsele dumneavoastra prin curier la adresa specificata in comanda.

Valoarea comenzii este compusa din pretul produsului si tariful de transport. Daca este specificat pentru un produs ca transportul este gratis, in acest caz pentru produsul se livreaza in orice localitate din Romania la adresa specificata in comanda, cu pretul afisat pentru produsul respectiv.

Preturile produselor afisate pe site sunt preturile finale platite de cumparator. Aceasta deoarece CONED SRL nu este platitoare de TVA.

Plata

Modalitati de plata : prin ramburs la primirea coletului la firma de curierat, sau la primirea facturi proforme/factura finala in conturile specificate in aceste documente, dupa efectuarea comenzii.

Termen de plata : dupa finalizarea si acceptarea si comenzii de catre clienti, termenul de plata  este de 10 zile. Dupa aceasta perioada de timp comanda se anuleaza. Pentru a relua o comanda clientii trebuie sa reia de la inceput procedura de comandare a produselor.

Alte detalii

Pentru detalii sau informatii suplimentare va rugam sa ne contactati prin email. Vom raspunde cu promptitudine la intrebarile si neclaritatile dumneavoastra.

Va multumim.

Scroll to Top